مسئول فنی کلینیک گیاهپزشکی گیاه بان رویش خانم مهندس مهسا زینالیان مهربانی فارغ التحصیل رشته گیاهپزشکی با گرایش بیماری شناسی گیاهی، با 15 سال سابقه فعالیت در زمینه گیاهپزشکی می باشد. ایشان گواهی مسئولیت فنی خود را پس از اخذ نمره قبولی در آزمون برگزار شده توسط سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی دریافت نموده و در سال 1387 پس از به دست آوردن تجارب فراوان در همکاری با کلینیک های گیاهپزشکی مطرح استان و همچنین انسکتاریوم های موفق، اقدام به راه اندازی کلینیک گیاهپزشکی گیاه بان رویش نمودند.

مهندس مهربانی در طی دوره کسب تجربه در زمینه گیاهپزشکی از فرصت های یادگیری در زمینه های دیگر علوم کشاورزی نیز غافل نبوده و دوره های خصوصی در زمینه شیمی جهت افزایش دانش علوم تغذیه در محصولات کشاورزی و دوره های R&D جهت افزایش مهارت های مدیریتی و دوره های آموزشی تخصصی برای مسئولین فنی کلینیک ها با عنوان دانش آفت کش ها (فرمولاسیون جدید سموم) را گذرانده اند.

از دیگر فعالیت های ایشان می توان به چاپ مقالات متعدد در زمینه کشاورزی و به ویژه گیاهپزشکی در مجلات و روزنامه های مرتبط (مجله گلبرگ، روزنامه پیام آشنا، هفته نامه نوید اقتصاد و…) اشاره نمود.

همچنین ایشان تجاربی در زمینه همکاری با شرکت های بین المللی تولیدکننده گیاهان زینتی با عنوان مدیر فنی کسب نموده اند که در پیشرفت کلینیک در بخش گیاهپزشکی گل و گیاهان زینتی نقش بسزایی داشته است.

 

از دیگر فعالیت های خانم مهندس مهربانی :

  • همکاری با انجمن علوم باغبانی ایران و اتحادیه گل و گیاه کشور
  • ترجمه کتاب زیست شناسی و دشمنان طبیعی آفات گلخانه ای (انتشارات دانشگاه تهران) با همکاری جناب آقای دکتر طلایی (دانشکده کشاورزی کرج)
  • عضو کمیسیون فنی تدوین استاندارد کودهای شیمیایی در سال 1394

طراحی سایت توسط فراکارانت