گلخانه ها محیط های کنترل شده ای هستند که در تمام فصول سال قابلیت تولید محصولات گلخانه ای را دارند و به این لحاظ از نظر اقتصادی بسیار حائز اهمیت می باشند.

آفات و بیماری های محصولات گلخانه ای با توجه به نوع محصول بسیار متفاوت بوده و از آنجا که گلخانه یک فضای بسته و مساعد برای رشد و نمو بسیاری از عوامل بیماری زا و آفات محسوب می شود در چنین شرایطی این عوامل می توانند به سرعت تکثیر یافته و افزایش جمعیت آنها در یک بازه زمانی نه چندان طولانی خسارات فراوانی به محصولات وارد می آورد. پس بسیار مهم است که مدیریت مناسبی در گلخانه وجود داشته باشد تا حتی الامکان در بازه زمانی کوتاه کنترل آفات و بیماری ها به بهترین نحو انجام پذیرفته و مانع از گسترش آنها در گلخانه گردد.

بهره گیری از کارشناسان با تجربه گیاهپزشکی در امور مربوط به گلخانه و متخصص در زمینه آفات و بیماری های محصولات گلخانه ای در بخش مدیریتی بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

کلینیک گیاهپزشکی گیاه بان رویش می تواند در بخش مدیریت گلخانه به کمک تولیدکنندگان آمده و با برنامه ریزی مناسب و بازدیدهای مستمر و ارائه نسخه های گیاهپزشکی تا حد امکان خسارات ناشی از عدم مدیریت و عدم کنترل به موقع بسیاری از آفات و بیماری ها را به حداقل برساند. شایان ذکر است که با توجه به امکاناتی که کلینیک در اختیار دارد در طی بازدیدها در صورتی که نیاز به نمونه برداری و انجام آزمایش نیز باشد، اقدام به نمونه برداری و ارسال نمونه و بررسی های آزمایشگاهی لازم خواهند نمود.

بخش اجرا در کنار بخش مدیریت در صورتی انجام می گیرد که تولیدکننده تمایل به بهره گیری از تیم کلینیک در زمینه اجرای دستورالعمل های ارائه شده توسط کارشناسان را داشته باشد.

هزینه های مدیریت گلخانه بر اساس تعرفه و طبق توافق صورت گرفته، دریافت خواهد شد.

طراحی سایت توسط فراکارانت