از آنجا که معمولا تعداد زیادی از باغ ها به طور سنتی احداث شده اند و مخلوطی از انواع درختان در آن ها کاشته شده اند به همان نسبت تعداد آفات، بیماری ها و علف های هرزی که در این باغ ها ظهور می یابند و خسارت وارد می سازند متنوع و کنترل آن ها دشوار است.

همچنین در باغ هایی که وسعت زیادی دارند نیز مدیریت صحیح کنترل آفات و بیماری ها و علف های هرز مشکلاتی را ایجاد می نماید. در چنین مواردی می توان با بهره گیری از کارشناسان با تجربه و متخصص در مدیریت باغ ها، برای به دست آوردن محصول بهتر و سالم تر و عملکرد بالاتر اقدام نمود.

کلینیک گیاهپزشکی گیاه بان رویش با استفاده از همین تجربه و تخصص اقدام به اضافه کردن بخش مدیریتی به مجموعه فعالیت های خود نموده است. کارشناسان با توجه به فصل سال، نوع گیاهان و بررسی های میدانی اولیه اقدام به برنامه ریزی برای باغ مورد نظر نموده و طی آن بازدیدهایی را به طور مستمر انجام داده و در یک بازه زمانی تعیین شده به کارفرما گزارش وضعیت باغ را ارائه می نمایند. بخش مدیریتی شامل برنامه ریزی و نظارت بر صحت انجام برنامه ارائه شده می باشد.

در کنار بخش مدیریت، بخش اجرا قرار دارد که با توجه به توافق و در صورتی که مالک باغ و یا کشاورز به تنهایی از عهده اجرای بعضی از دستورالعمل های کنترلی بر نیایند به کمک ایشان خواهد آمد. در چنین شرایطی در یک جلسه که شامل بازدید اولیه از باغ نیز می گردد هماهنگی های لازم صورت گرفته و اطلاعات کافی از وضعیت باغ از باغدار دریافت خواهد شد.

هزینه های مدیریت باغ بر اساس تعرفه و طبق توافق صورت گرفته، دریافت خواهد شد.

طراحی سایت توسط فراکارانت