بخشی از گیاهان زینتی مناسب فضای باز هستند و علاقه مندان به گل و گیاهان زینتی مکانی را به احداث فضای سبز و کاشت این دسته از گیاهان در باغچه منازل، ویلا و محل کار اختصاص می دهند. این گونه گیاهان زیبایی بصری زیادی دارند بنابراین بسیار مهم است که در وقت مناسب با آفات و بیماری ها و علف های هرز آنها مبارزه شود تا گل های متنوع و برگ های سبزشان، زیبایی خود را حفظ نمایند. بسیاری از آفات و بیماری های این گیاهان می توانند مستقیما بر روی گل خسارت وارد آورند و بعضی دیگر بر روی برگ ها و انواعی نیز در ریشه ها خسارتزا هستند که در نهایت ممکن است باعث مرگ گیاه شوند.

رسیدگی و دیده بانی مداوم به این گونه گیاهان که انواعی از آنها نسبت به تغییرات محیطی و آفات و بیماری ها بسیار حساس هستند ضروری می باشد.

کارشناسان کلینیک گیاهپزشکی گیاه بان رویش در بخش گیاهان فضای باز در صورتی که مشکلی برای گیاهان شما پیش آمده باشد و امکان بررسی به صورت ویزیت در کلینیک نباشد با هماهنگی اقدام به بازدید از فضای سبز و گیاهان آن نموده و نتایج بازدید و بررسی های صورت گرفته را به همراه راهکارهای کنترلی و رفع مشکل، به صورت نسخه گیاهپزشکی ارائه می نمایند.

هزینه بازدید از گیاهان فضای باز و ارائه نسخه گیاهپزشکی طبق تعرفه در نظر گرفته شده، دریافت خواهد شد.

طراحی سایت توسط فراکارانت